حضور بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنعت مالی

بانک توسعه تعاون در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه حضور فعال دارد.
تصویر حضور بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنعت مالی

به گزارش سایت خبری پرسون، نمایشگاه صنعت مالی کشور که طی دوره های گذشته با عنوان بورس، بانک و بیمه در میان مخاطبین و عموم مردم شناخته می شده است آغاز بکار کرد.

بخش پولی و بانکی اقتصاد، به عنوان بازوی تامین مالی و پشتیبانی از فرآیندهای مالی و بانکی نقش مهمی در حمایت از بخش اقتصاد دارد.

بانک توسعه تعاون به همراه شرکت های تابعه با رویکرد ارائه خدمات و برنامه های آتی و تشریح اهداف در این رویداد حضور یافته است و محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است، کارشناسان بانک نیز با حضور در غرفه این بانک در سالن شماره ۷ غرفه شماره ۷۰۶ از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ بعدظهر پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان درباره نحوه استفاده از خدمات و محصولات هستند.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بورس،بانک بیمه از جمعه ۱۹ مرداد ماه به مدت چهار روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعدظهر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برقرار می باشد.

لازم به ذکر است نمایشگاه بورس،بانک بیمه به عنوان بزرگترین رویداد مالی کشور و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور با هدف افزایش سواد مالی و آگاهی بخشی به عموم افراد جامعه،بالا بردن سطح تعاملات بین‌المللی صنعت مالی ایران،ارتقای ارتباط مالی بین بانکی ،بالا بردن سطح کیفیت بانک ها،سازمان های بیمه و بورس برای ارائه خدمات عمومی و رونمایی از دستاوردهای جدید برگزار شده است.

منبع: بانک توسعه تعاون

740204